Di 11 aug 2020 - Dag 11 - Myrafällen

15 augustus 2020 - Muggendorf, Oostenrijk

Vandaag stond op het programma, zoals gezegd, de Myrafällen!

De planning was;

-Wegrijden om 10 uur

-Wandelen bij de watervallen

-Vanuit daar rijden naar de Guglzipf om te lunchen

-Foto maken bij Neusidl

Ook een wens van mama, om daar ‘jaarlijks’ een foto te maken bij het geboortehuis van Omi. Er is momenteel een trend gaande om foto’s van vroeger na te maken en die naast dan elkaar te leggen, hoe leuk is dat! Nou mama wint daar de hoofdprijs mee als er wedstrijden voor gehouden zouden worden, want die heeft er denk ik inmiddels een stuk of 30.. een tijdlijn van hoe we iedere keer weer ouder zijn geworden maar het huisje al 30 jaar hetzelfde is! 😂😂👏🏻 🥇 🏆

Dat even terzijde, mama vindt dat leuk en dan doen we dat allemaal voor haar!

Maar goed, we waren bij de planning!

De Timsen zouden de Timsen niet zijn, als we natuurlijk níét om 10 uur in de auto zaten! 🤣

Om half 12 vertrokken de jongens op de fiets (een fietstocht van 20 km voor de boeg) en wij vertrokken een kwartiertje daarna.

Onderweg bij de afslag waxeneck kwamen we ze tegen, even een kleine pauze! 👋🏻😃

2E559F18-14DE-4C76-B8AA-DFA17F4C34CE

Aangekomen in Muggendorf, daar waar de Myrafälle zijn, vermaakten de meisjes zich in de speeltuin totdat de jongens er zouden zijn. Maar na 1x heen en weer geschommeld te hebben, waren ze daar al!! 👏🏻🤩💪🏻

De wandeling door/langs de watervallen was weer prachtig!! Ook na 30 keer!! 😍😍 er zijn natuurlijk heel veel foto’s gemaakt en de kleine mädels hebben het super gedaan zo in de bergen!!

496D9B07-E79E-4B3D-B04F-B82DB40F942FA3FD7B09-32A0-4354-B3EA-EAC6D84EEECD3772BF3D-777E-475B-89C8-D3A2B81FDB5C3AD59C03-08EB-4B85-B8BB-775FC7944FD8

Door de Corona maatregelen deden we er wel iets langer over,( normaal gingen we dezelfde weg terug, nu moesten we omlopen) waardoor we tegen half 3 pas op het terras konden zitten voor een dorstlesser (lees; ein Grosses Bier! 🍺 )

5653EF13-BEA1-4AE5-B79A-492E160DB064

Eenmaal weer wat rust gepakt, konden de jongens er weer tegenaan, dit zou een ritje worden hoor lieve mensen... van Muggendorf terug naar Pottenstein (20 km) en dan nog van Pottenstein naar de Guglzipf!! (Ongeveer 10 km waarvan de helft de berg op!) 😳😱
We vertrokken allemaal tegelijk en wij kwamen tegen 16:00 uur aan bij de Guglzipf. 16:40 waren de jongens daar, bezweet, volledig naar de klote, maar jeetje wat een kanjers!! Hebben ze gewoon gedaan!! Super knap!! 💪🏻🤩👏🏻

Lunch op de Guglzipf werd dus uiteindelijk avond eten 😂😂, maar was net zo lekker hoor!! 🤪😋😋

Papa en mama gingen terug lopen ( weer 2 van die bikkels!), de jongens fietsten naar huis en ik bracht de kleine grote dametjes naar huis!

Zu hause allen ins bed und geschlafen wie eine🌹..😴😴