Do 13 aug 2020 - Dag 13 - Wien!

15 augustus 2020 - Wien, Oostenrijk

🥁..... DÉ DAG!!! De dag waar iedereen naar heeft uitgekeken!! Ik noem wederom geen namen, maar mama had haar mooiste jurk aangetrokken (originale von Las Vegas, dankjewel Diane 😉🙏🏻) en ik had een rode jurk aan met witte schoenen aan.. totaaaaal niet bewust hoor..🙄🇦🇹

C3B49452-B162-4C09-810B-10E1FF43FB40 (Slechte foto, ik weet het. Ik heb ‘m even van de camera over gefotografeerd voor het idee 😉)

Want vandaag stond in het teken van een missie; Mama wilde graag van haar hele kroost een foto bij Schönbrunn!!

In verband met de Corona maatregelen die, volgens zeggen door onze familie in Pottenstein, aan de laars worden gelapt in Wenen, hing het er nog even om of we deze missie konden volbrengen. Papa en mama waren toch wel wat twijfelend of ze dan hier goed aan zouden doen. Uiteindelijk is dus besloten dat we dan de auto bij Schönbrunn zelf zouden parkeren (normaal gingen we een hele dag door Wenen met de U-bahn) en dan echt alleen buiten zouden blijven in en om het paleis van Kaiserin SiSi waar mijn oh zo mooie meisje Romi grotendeels naar vernoemd is!🥰🥰🥰💖💖

Het was ont-zettend heet, 🥵maar jeetje wat is de missie geslaagd!! 😍😍😍😍🎉🎉
“Jara, Romi niet op het gras lopen!”

...🤔 Hey, waar heb ik dit eerder gehoord??

30515902-4F74-4923-B85D-9173A0450292 🤫

En wat blijft het toch zo ongelofelijk indrukwekkend prachtig, iedere keer weer!! 😱😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩❤️❤️❤️❤️❤️

3473F7DD-CD15-4384-AFAE-E367ACBFB71A0CF6ABCA-173A-4249-9F75-05BFF299E0E8E8A5AC74-E4DC-4B7A-8C5B-7D43F87A831895A61DD8-8DBD-4840-889A-8D3C5296DE47D6E040B6-4D69-40E1-85D1-5DC8AF2AC3832F4F67F3-A735-4D65-A45D-BBE19B95163BDAE926AA-19D8-40C0-B14C-09067AFB88C7

Bij terugkomst op de parkeerplaats is afgesproken dat de jongens met Nova en Jara terug gingen naar Pottenstein en de rest (ik noem wederom geen namen, maar mama, Romi en ik zaten als 3 stuiterballen in de auto voordat mijn vader überhaupt was uitgesproken 🤩🤩🤩) bracht een bezoek aan de binnenstad!!! En nee, niet voor de plaatselijke H&M.. neeee.., alhoewel..🤔  ‘Romi Potter’ wilde daar toch eigenlijk wel heel graag gaan kijken want ze hadden daar een Harry Potter collectie! Maaaarr daar kwamen we niet voor, 😏 we kwamen natuurlijk voor Swarovski en Sachertorte!!! 😋😋😍😍🤤🤤
We hebben leuk om ons heen gekeken, mijn verjaardagakadootje gevonden

89084428-8C5C-498C-8C4C-3FAA624A38A0 😍

en netjes zo zonder een cent uit te geven naar buiten gelopen!! Even leuk om zomaar even te kijken en rond te neuzen!! Dat doen we namelijk altijd...! .............

🤥

🤭🤫💸

410C930C-A3B2-400E-B9DC-FFBD86C65C94

Bij thuiskomst waren we de 2 kleinste meisjes kwijt... 👀

Zaten ze met z’n 2en bij tante Ilse te spelen!!

Wie die Mandy früher.. 😂😂😂

‘S avonds stond op de planning dat we bij Riegler gingen eten!

Woensdagavond zijn we daar ook al wezen met Margit & Max en tante Ilse.

BDC6C14A-8D0D-482D-AA45-636B26A8F07B

(Tante Anita en Onkel Roland kwamen later onverwachts maar gezellig aanschuiven) We waren er als de kippen bij!! Mama eet daar namelijk de lekkerste schnitzels, het is lekker dichtbij (om de hoek van het pension) en ze gingen die woensdag weer voor het eerst open! Ze hadden 4 weken vakantie gehad, dus je kan je voorstellen hoe blij mama was dat we de laatste 3 dagen(want dat was natuurlijk al besloten) toch nog bij Riegler konden eten!!🎉

Na het eten donderdag avond waren we uitgenodigd bij Tante Anita & Onkel Roland om een borrel (lees; snap ipv borrel en dronken en vetgemest gevoerd te worden) te komen drinken. Kleine Mandy.... Uhm.. ik bedoel Jara wilde graag weten hoe groot het huis nu eigenlijk is van tante Anita en Onkel Roland.. Tante Anita begreep haar vraag en nam ze meteen mee voor een tour door het huis! Romi en Nova hadden daar ook wel oren naar, dus hop erachteraan! De meisjes vielen van de ene verbazing in de andere, overigens enorm herkenbaar 🙄, terwijl ze de hoeveelheid kamers zagen, de met gouden kranen bedeelde badkamer, de sauna, kapsalon, fitnesskamer, kantoor en met als klap op de vuurpijl, het binnenzwembad! 😳

Beneden in de bar kregen papa, mama en Dennis leuke herinneringen aan foto’s ‘gezeigd’ von der Onkel!! (Sorry, ik kon even niet op een/de volledig Nederlandse zin komen, zu viel Deutsch geredet! 🥴😂😂

Het was al met al een super geslaagde dag!!!

CFE2E157-C329-400F-B4EC-91D3D19C5043

Morgen; Waxeneck!! ⛰🤩