Zat/zon/ma - 8-9-10 augustus - Nur Schwimmbad!! ☀️☀️💦💦

12 augustus 2020 - Pottenstein, Oostenrijk

Deze dagen waren warm!! Ontzettend warm!!!

35 graden plus zeker! En om in dan in mama haar woorden te spreken; dan zou je gek zijn als je nu wat gaat ondernemen! Dus hoppa! Lekker vroeg al naar het zwembad en daar ook gezeten tot 18:00/19:00 uur.

Zwemmen, smeren, eten, drinken, zonnen!

Daar bestonden deze dagen uit! ☀️☀️

Heeeeerlijk!! De meisjes kregen er geen genoeg van en waren dan ook zeker 90% van de tijd in het water!

Zondag avond zijn we samen met tante Ilse en Dorli bij Heuriger Rumpler wezen eten.

C0F1C7AF-6F8B-41B7-A76E-C701E48C97C7723684D7-A3F5-4C57-A4D1-153CB609CA1C3E91FD7F-B1AA-4777-9E86-79A8B64F4955
Jaa jaaa.. meine Mutti war auch dabei..😂😂

Mooi om te ervaren dat nu de kindjes Tims niet buiten aan het ravotten zijn maar aan het gesprek deelnemen met Dorli & tante Ilse en onze kinderen nu buiten spelen..🥰

Es war wieder einen schönen Abend!!😍

Maandag avond hebben we bij de Guglzipf gegeten.. (zien jullie ‘m ook?? Weer maandag hè?🤪) en op de terugweg bij Fratelli (Italiaans ijssalon/restaurant) een ijsje gegeten, besproken wat we de dag erna gaan doen; Myrafälle!! We kunnen natuurlijk niet alleen maar thuis komen met foto’s van Nova alleen in Baden! 🤪😜😜

Bis Morgen!!

1. Anny en Jan:
    12 augustus 2020
    Wat een fijne vacantie voor jullie allemaal. Hier is het ook bloedheet.zitten binnen met alles dicht en de ventilator aan. Lezen Puzzelen TV kijken We vallen in slaap. Geniet er nog maar van ,het is zo weer voorbij. Groetjes en liefs